Toppik

Naturalne włókna keratynowe sprawią, że Twoje włosy będą sprawiać wrażenie grubszych i bardziej gęstych.

Jak kupować
– wybrany produkt wrzuć do koszyka
– gdy skończysz już zakupy, idź do kasy
– wpisz swoje dane
– podaj hasło, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem
– wybierz formę płatności, dostawcę i czas dostarczenia
– teraz już możesz sprawdzić na swojej poczcie stan swojego zamówienia i czekać na przesyłkę

Sklep internetowy, działający pod adresem www.toppikpolska.pl , prowadzony jest przez ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, nr NIP 113-217-24-25, nr Regon 016088382, z siedzibą w Warszawie przy ul. Zamoyskiego 43.

Regulamin zakupów
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.toppikpolska.pl .
Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon jako dowód zakupu, który jest wysyłany razem z paczką do klienta.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Koszt dostarczenia towarów zamówionych w sklepie internetowym:
Poczta Polska (płatność z góry) – 15zł (0zł powyżej łącznej wartości zamawianych produtów 100zł)
Kurier DPD (płatność z góry) – 15zł (0zł powyżej łącznej wartości zamawianych produtów 100zł)
Poczta-Polska (płatność za pobraniem) – 20zł (0zł powyżej łącznej wartości zamawianych produtów 100zł)
Kurier DPD (płatność za pobraniem) – 16zł (0zł powyżej łącznej wartości zamawianych produtów 100zł)
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
Przesyłki dostarcza:
Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2 dni
DHL – przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
– szybkim przelewem z Przelewy24.
Przesyłki zagraniczne wymagają wcześniejszej przedpłaty.
Każdy klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Każdy zakupiony produkt musi być zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu:
ROKOKO S.C.; ul. Zamoyskiego 43, 03-801 Warszawa.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Obecnie obowiązujące przepisy prawne umożliwiają użytkownikowi odstąpienie od zakupu w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia bez podania przyczyny podjętej decyzji. Termin odebrania przez klienta lub wyznaczoną przez niego stronę trzecią przesyłki uznaje się za termin rozpoczęcia okresu gwarancyjnego.
Aby możliwe było odstąpienie od umowy, użytkownik musi poinformować o podjętej decyzji administrację serwisu w ciągu 14 dni drogą listowną, elektroniczną lub faksem.
Następnie klient odesłać powinien zwracany produkt do siedziby firmy, nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia chęci zwrotu.
Jeżeli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru administracja zwróci klientowi wszystkie poniesione z tytułu złożonego zamówienia koszty. Koszty zwrócone zostaną w takiej samej formie w jakiej zostały one poniesione, chyba, że klient uzgodni z administracją inny sposób zwrotu.

 
0